Opgenomen in het Register
Herzieningsdatum

De CQ-index VV&T is ontwikkeld om in verschillende informatiebehoeften te voorzien. De uitkomsten van een cliëntenraadpleging met dit instrument kunnen voor organisaties waardevolle informatie opleveren voor het eigen kwaliteitsbeleid. Omdat het instrument op landelijke schaal wordt toegepast kunnen door benchmarking kwaliteitsverschillen tussen organisaties worden aangetoond. Dat is bruikbare informatie voor interne verbeteringen - de organisatie kan zien hoe zij presteert ten opzichte van andere organisaties, en waar dus de aandachtspunten liggen -, maar ook voor het opstellen van keuze-informatie voor consumenten, en voor verantwoording aan partijen zoals de Inspectie voor de Gezondheidszorg (IGZ) en het Zorgkantoor. Met één vragenlijst wordt dus informatie verzameld voor meerdere doelen.

Gegevensuitwisseling

Loren ipsum

Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inventore veritatis et quasi architecto beatae vitae dicta sunt explicabo. Nemo enim ipsam voluptatem quia voluptas sit aspernatur aut odit aut fugit, sed quia consequuntur magni dolores eos qui ratione voluptatem sequi nesciunt. Neque porro quisquam est, qui dolorem ipsum quia dolor sit amet, consectetur, adipisci velit, sed quia non numquam eius modi tempora incidunt ut labore et dolore magnam aliquam quaerat voluptatem.

Dolor sit amet

Ut enim ad minima veniam, quis nostrum exercitationem ullam corporis suscipit laboriosam, nisi ut aliquid ex ea commodi consequatur? Quis autem vel eum iure reprehenderit qui in ea voluptate velit esse quam nihil molestiae consequatur, vel illum qui dolorem eum fugiat quo voluptas nulla pariatur.

Belangrijke content verstopt in een PDF.pdf

PDF-document 6 pagina's 1,2 mb

Procesbeschrijving 12-12-2023